اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

کمک مومنانه|تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان ایرانشهری

مسؤول گروه جهادی پیروان ولایت ایرانشهر گفت: در راستای طرح مومنانه و رزمایش همدلی و به مناسبت ماه مبارک رمضان، بین خانواده‌های آسیب پذیر و محروم ایرانشهر، 500 بسته معیشتی تهیه و توزیع شد.

کمک مومنانه|تهیه و توزیع 500 بسته معیشتی بین نیازمندان ایرانشهری

 جمال شاه دوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ضدعفونی سطح شهر و روستاهای ایرانشهر طی چندین دوره توسط 7 گروه مردمی و جهادی انجام شد.

مسؤول گروه جهادی پیروان ولایت ایرانشهر افزود: توسط اعضای این گروه آموزش های پیشگیری از ویروس کرونا نیز در سطح روستاها انجام شد، همچنان جوانان فعال روستا نیز در این زمینه همکاری کردند.

وی ادامه داد: توزیع ماسک و مواد بهداشتی بین محرومان و توزیع بیش از 250 معیشتی بین  بسیاری از کارگران که حامی ندارند و تحت پوشش نهادی نیستند.

 

این مسؤول بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، همچنین بین خانواده های آسیب پذیر و محروم نیز 500 بسته غذایی تهیه و توزیع شد.

مسؤول گروه جهادی پیروان ولایت ایرانشهر افزود: در راستای طرح مومنانه و رزمایش همدلی علاوه بر تهیه 500 لباس برای کودکان یتیم، گوشت گرم نیز بین مردم نیازمند توزیع کردیم.

وی گفت: پرداخت هزینه چک 7میلیون تومانی مغازه داری که به علت تعطیلی 2ماهه پول نداشت، هماهنگی خرید خرمای اهالی یک روستا توسط خیرین بازاری و وصل کردن آنها به بازار و حمایت از 5خانواده روستایی دارای بیمار قلبی، دیابتی و کرونایی هر خانواده 1میلیون تومان و خرید ویلچر برای یک معلول، نیز انجام شد.

 

شاه دوست ادامه داد: ساخت سرویس بهداشتی برای خانواده های محروم و بهسازی و تعمیر افراد نیازمندی که خانه هایشان آسیب دیده است از دیگر فعالیت‌های این گروه جهادی است.

 انتهای پیام/3139

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول